SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:publications.lib.chalmers.se:118848"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:publications.lib.chalmers.se:118848" > Ju mer vi är tillsa...

Ju mer vi är tillsammans - fyrtiotalisterna och maten

Brembeck, Helene, 1952- (författare)
Göteborgs universitet, Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK), Institutionen för kulturvetenskaper, University of Gothenburg, Centre for Consumer Science, Department of Cultural Sciences
Karlsson, MariAnne, 1956- (författare)
Chalmers tekniska högskola, Institutionen för produkt- och produktionsutveckling, Design and Human Factors, Chalmers University of Technology, Department of Product and Production Development, Design and Human Factors
Ossiansson, Eva, 1965- (författare)
Göteborgs universitet, Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK), Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring, University of Gothenburg, Centre for Consumer Science, Department of Business Administration, Marketing Group
visa fler...
Shanahan, Helena, 1942- (författare)
Göteborgs universitet, Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK), Institutionen för mat, hälsa och miljö, University of Gothenburg, Centre for Consumer Science, Department of Food, Health and Environment
Jonsson, Lena, 1947- (författare)
Göteborgs universitet, Institutionen för mat, hälsa och miljö, University of Gothenburg, Department of Food, Health and Environment
Bergström, Kerstin, 1945- (författare)
Göteborgs universitet, Institutionen för mat, hälsa och miljö, University of Gothenburg, Department of Food, Health and Environment
visa färre...
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK). 
Göteborgs universitet Utbildningsvetenskapliga fakulteten. Institutionen för mat, hälsa och miljö. 
visa fler...
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring. 
Göteborgs universitet Humanistiska fakulteten. Institutionen för kulturvetenskaper. 
Chalmers tekniska högskola Institutionen för produkt- och produktionsutveckling, Design and Human Factors. 
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK). 
Göteborgs universitet Humanistiska fakulteten. Institutionen för kulturvetenskaper. 
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring. 
Göteborgs universitet Utbildningsvetenskapliga fakulteten. Institutionen för mat, hälsa och miljö. 
visa färre...
ISBN 9789173312981
Carlsson Bokförlag, 2010
Svenska 208 s.
  • Bok (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

LANTBRUKSVETENSKAPER  -- Lantbruksvetenskap, skogsbruk och fiske -- Livsmedelsvetenskap (hsv//swe)
AGRICULTURAL SCIENCES  -- Agricultural Science, Forestry and Fisheries -- Food Science (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Övrig annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences not elsewhere specified (hsv//eng)

Nyckelord

TVÄRVETENSKAPLIGA FORSKNINGSOMRÅDEN
INTERDISCIPLINARY RESEARCH AREAS
Hushålls- och kostvetenskap
Domestic science and nutrition
Äldre och åldrande
Older people and ageing
konsumtion
mat
fyrtiotalister

Publikations- och innehållstyp

bok (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy