SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:debb0f25-5013-4a39-a687-bc58addb848d"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:debb0f25-5013-4a39-a687-bc58addb848d" > E-bio ur ett markna...

E-bio ur ett marknadsföringsperspektiv - Diffusion och upplevelser inom FHP:s digitala projekt

Fuentes, Christian, (författare)
External Organization - Unknown
Ekström, Karin M. (redaktör/utgivare)
Mörck, Magnus (redaktör/utgivare)
2004
Svenska.
Ingår i: Skärpa på e-bion. - Centrum för konsumentvetenskap. - 91-974642-1-X ; s. 161-216
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)

Nyckelord

marketing
technology

Publikations- och innehållstyp

kap (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy